Veel gestelde vragen

Waar is Wol & Co gevestigd?

Je kunt Wol & Co vinden op de Industrieweg 1A lokaal 9, 1521 NA Wormerveer.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Wol & Co is in principe een webwinkel maar je kunt ons op afspraak wel bezoeken.

Waar kan ik jullie producten zien en voelen?

Je bent natuurlijk van harte welkom om langs te komen in Wormerveer. Stuur wel eerst even een e-mail zodat je niet voor een dichte deur komt te staan. We staan ook regelmatig op beurzen en geven workshops en cursussen, kijk voor de data in de agenda.

Kan ik wat voorbeelddraadjes/staaltjes opgestuurd krijgen?

Ja, dat kan, zolang het nog met briefpost verstuurd kan worden. Van sommige kwaliteiten hebben wij een complete kleurkaart, die kosten wel wat geld maar dan heb je ook een compleet overzicht. Kijk voor meer info op de kleurkaarten & stalen pagina.

Zijn al jullie artikelen uit voorraad leverbaar?

In principe zijn alle artikelen die in de webwinkel staan op voorraad, tenzij anders vermeld. Het kan natuurlijk voor komen dat iemand je net voor is geweest met het bestellen van hetzelfde artikel en dat het is uitverkocht. Als dat het geval is, dan nemen wij hierover contact met je op.

Kan een in de webwinkel uitverkocht artikel nog worden bijbesteld door Wol & Co?

Stuur even een e-mail. Dan zoeken wij dat uit en laten we het je zo snel als mogelijk weten.

Is het mogelijk mijn bestelling te laten afleveren op een ander adres?

Ja, dat kan. Dat adres kun je bij het afrekenen aangeven.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Wij versturen over de hele wereld. Stuur dan, in plaats van de normale bestelprocedure te volgen, een e-mail met je bestelling naar klantenservice@wolenco.nl, dan geven wij verdere info over betalen, verzendkosten en verzendtijden.

Is het mogelijk mijn bestelling af te halen?

Natuurlijk kun je je bestelling komen afhalen, neem dan eerst even contact met ons op. Je betaling kun je dan alvast doen met iDEAL of met een bankoverschrijving.
Wil je eerst komen kijken en dan ter plekke wat kopen, dat kan natuurlijk ook. Mail dan eerst even voor afspraak en houd rekening met contant betalen. Wij hebben een pinmogelijkheid

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Nadat je betaling is bijgeschreven op onze rekening, wordt je bestelling zo spoedig mogelijk verzonden. Dat is meestal binnen 24 uur. De normale levertijd is één á twee  werkdagen voor een zending binnen Nederland.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt betalen met iDEAL of d.m.v. vooruitbetaling. Meer informatie kun je vinden op onze pagina betalingsmogelijkheden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Dat kan zolang je bestelling nog niet is ingepakt en verstuurd. Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail, dan passen wij je bestelling aan. Je kunt je bestelling ook annuleren zolang deze nog niet verzonden is, stuur dan ook z.s.m. een e-mail.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Controleer of de bevestigingsmail misschien in je folder met ongewenste email is terechtgekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op, wij gaan na of je bestelling al dan niet goed is doorgekomen.

Krijg ik een bewijs van betaling?

Als je via iDEAL of credit card betaalt, krijg je onmiddellijk een bewijs van betaling per e-mail. Bij andere betalingen geldt, dat wij – nadat wij je betaling hebben ontvangen – je bestelling meteen versturen, samen met de factuur.

Heb je nog geen antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op via een e-mail.